רקע :
השוק הערבי בעולם כולו, קרי השוק בו לקוחותיו דוברים ערבית, בארץ, ברשות הפלסטינית, בארצות ערב והמוסלמיות בעולם, נמצא בצמיחה מתמדת ובגידול אדיר.
יצרנים וספקי שירות רבים מכל העולם, גילו את השוק הערבי, ומנסים לחדור אליו בכל דרך אפשרית. לפעמים הם מצליחים, ולפעמים הם כושלים. למה ? מה הסיבה ?
השוק הערבי מתאפיין בקוטביות בולטת, ובו מוצרים לצרכנים בעלי חתך סוציואקונומי גבוה מחד, לצד צרכנים בעלי חתך סוציואקונומיים נמוך מאוד, מאידך.
השוק הערבי מתאפיין בצריכת מוצרים, שירותים, טכנולוגיה, תשתיות, בטחון, מזון, אנרגיה, תוכנה, חומרה, תקשורת ומותגים בהיקפים נרחבים.
השוק הערבי מתאפיין בקודים ושפה משלו, ומשדר מסר -"פניו למערב ולמזרח כאחד". יכולת היצרנים לחדור אליו איננה פשוטה כלל, ומצריכה היכרות, קשרים וידע.
מה אנו מציעים ?
מפגש היכרות ראשונית, שעיקרו סקירתכם לגבי המוצר / השרות אותו ברצונכם לשווק ולמכור לצרכני השוק הערבי הרלוונטי. המטרה היא למפות את פעילות השיווק והמכירות האירגונית כלפי השוק הערבי הרלוונטי.
סדנה אינטראקטיבית בהנחייתי, לצוות השיווק והמכירות שלכם, במהלכה יוצגו דרכי פעולה אפשריות להנחת יסודות, יצירת קשרים, עיבוי פעילות, מגבלות קיימות, והרחבת פעילות לצד טיפים ייחודיים להגדלת נפח השיווק והמכירות בשוק הערבי.
כמה זה עולה ?
לקבלת הצעת מחיר, אנא מלא/י את פרטייך, ואחזור אליך בהקדם: